Friday, February 18, 2011

i'm back....updating process....

it's almost 2 month since last year i've never update my blog....actually, i don't have any idea to write...poor me...heheheh...p kedong free asa mlm tk aku bukak juak blog tk...ntah apa nk d update ku kah...sunyik asa eh....d umah dok sorg2....ada housemate mcm xda housemate juak....2 3 mggu tk asa tension kit palak....masalah ngn housemate....masalh keja....n paling merisokan when i've problem with my fiance...masalah yg aku kedirik carik...sian tunang aku kan...salu jadi mangsa kemarahan aku....xtauk pa2 alu d marah....eiyla oh eiyla...pahal ngn ko tk???????????/sewel ka apa....heheheh....but TO MY LOVELY FIANCE,  TRUST ME....I REALLY LOVE U....but smtimes ya....aku jadi manjak gilak....suma mesti ekot padah aku....aku mok nya manjak kan aku....sentiasa berik perhatian ngn aku....salah ka ho???p macam menyusahkan jak...ermmmmmmmmm.....xtauk la....salah aku la ya...I'M REALLY SORRY ABG....

0 comments:

Post a Comment

 

LoVe...Luv....LOve....(*-*)v © 2008. Design By: SkinCorner